This is it!

Idag gäller det. Idag åker jag till Geneve! 

Förhoppningsvis har jag inte glömt att packa något, men det mesta kan man väl köpa om man skulle ha glömt. Eller ja.. inte personliga saker. Jag äralltid nervös inför att flyga.. Förstår inte riktigt varför eftersom jag har flygit flera gånger själv innan.. men det är något i alla fall. Så det är lite jobbigt att man flyger på eftermiddagen eftersom jag nu går runt och är nervös (helt i onödan...). Däremot är det skönt att slippa gå upp så tidigt på morgonen för att hinna med flyget, så det är lite både och! 
 
Nu ska jag som sagt bo hos min kille i ungefär två veckor innan jag flyttar in hos familjen, vilket känns skönt. Det känns mer som "vanligt" då, att jag ska på semester dit och hälsa på min kille. För jag är inte nervös för att flytta in hos familjen... än haha! Men det blir nog bra då det är en underbar familj.
 
Nej nu ska jag göra mig iordning och försöka äta lite lunch (även om jag inte alls känner mig hungrig när jag är nervös..) Ha det, och så skriver jag senare. Den gången från Geneve..! ;)
 

Kommentarer
Postat av: FATIMA

Hur har det gått för dig med din familj :)?

2012-08-09 @ 09:27:23
URL: http://famii.blogg.se
Postat av: Elin

SV: Jag skriver ett inlägg imorgon! :D har inte haft så mycket tid haha

2012-08-09 @ 22:24:56
URL: http://aupairgeneve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0